duminică, 16 septembrie 2012

Jurnalul lucrărilor de infrastructură pe tronsonul Asachi – Oţelarilor: activitate intensă pe două segmente

În ultima perioadă, echipele Tancrad-ului şi-au concentrat activitatea asupra bulevardului Oţelarilor, unde spuneam că este cel mai mult de muncă şi asupra străzii Stadionului, prima care se intenţionează să fie deschisă circulaţiei.
Astăzi după-amiază, profitând de vremea mohorâtă precum şi de liniştea urbei, am străbătut cele două segmente menţionate anterior pentru a surprinde stadiul lucrărilor.
Am să încep cu Oţelarilor. Suprafaţa destinată tramvaielor din preajma terminalului de la Dacia a devenit un fel de parcare pentru maşinile riveranilor precum şi a patronilor care-şi au firme cu „deschidere la bulevard”.



Urmează apoi o porţiune aflată în stand-by: este vorba de zona care se întinde de la trecerea de pietoni dinaintea staţiei de tramvai „Dacia” şi până la cea dinaintea următoarei staţii, „Billa 1”. Aici, doar vegetaţia a îndrăznit, cu timiditate să se afirme... deocamdată:




Iată-mă în dreptul Casatei, unde au ajuns şi lucrările celor de la Tancrad. Zona fierbinte se întinde pe o porţiune de aproximativ o sută de metri. În urma acesteia, pământul şi pietrişul aşteaptă să prindă un con contur. Acum e un fel de... stepă.









O ultimă privire asupra bulevardului Oţelarilor...

... şi trec la următorul segment pe care mi-am propus să-l străbat – strada Stadionului. Au trecut şase zile de la ultima mea vizită iar lucrările continuă să evolueze cu rapiditate... Ce e nou? Las pozele să vă răspundă:











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu