duminică, 26 mai 2013

La scară redusă

De când am văzut autobuzele Den Oudsten B 96 am avut o presimţire că vor face treabă bună în transportul local gălăţean şi nu m-am înşelat. Mai mult, bijuteriile achiziţionate de la olandezi au devenit preferatele mele; cu siguranţă că nu sunt singura persoană impresionată de pasiunea, priceperea şi totodată meticulozitatea celor care au contribuit la crearea modelului B 96.
Pasiunea pentru aceste mijloace de transport mi-a cerut o machetă. Iniţial am dorit să cumpăr una dar... n-am fost prea mulţumit de ceea ce am găsit. Prin urmare – şi conform unei vechi zicale româneşti – am decis să încerc singurel realizarea unei astfel de machete.
Lucrul a început la computer, în AutoCad şi s-a finalizat astăzi...
Vă ofer, în cele ce urmează, câteva fotografii din etapele parcurse pentru realizarea Den-ului...






... şi, desigur, rezultatul final. Un asemenea model merita şi un postament. Luminos.





Observaţie: din respect pentru prietenii mei titulari pe autobuzele Den Oudsten B96, am decis ca macheta să nu poarte un anumit număr. Ea reprezintă reflexia celor 38 de olandeze motorizate, deţinute în prezent de regia noastră de transport local.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu